Menu
Your Cart

Reklamace

Základní informace

V jednotlivých bodech najdete všechny potřebné informace, podrobné postupy krok za krokem, jak postupovat, pokud byste chtěli zboží vrátit, vyměnit za jiný, vyměnit za větší / menší variant nebo pokud jste obdrželi zásilku, která přišla poškozena.

1. Poškozená zásilka / Poškozené zboží

Pokud se stane, že Vám kurýr doručil objednávku a po jejím rozbalení jste zjistili, že obsah balíku byl poškozen, nezoufejte. Zde najdete následující postup, co je třeba udělat. Pokud se náhodou zjistí, že Vám přišel poškozené zboží, následně začneme reklamační řízení a na naše náklady Vám nové zboží / nové části zboží odešleme.

Postup při poškozeném zboží:

  1. Pokud nastane situace, že zboží bylo poškozeno, s velkou pravděpodobností bude poškozen i karton, ve kterém je Vaše objednávka zabalená.
  2. Původní karton, obalový materiál případně dřevěnou šablonu od výrobku zatím nevyhazujte.
  3. Na to, abychom začali s reklamačním řízením budeme od Vás potřebovat zaslat email se všemi potřebnými informacemi, které jsou popsány v následujících bodech.
  4. Do emailu Vás poprosíme přiložit následující fotografie: fotku detailu poškozeného zboží, fotku celého zboží, fotografii vnější strany kartonu z obou stran a fotografii štítku PPL (pokud například je Vaše objednávka rozdělena do více balíků, abychom věděli identifikovat, který z těch balíků to byl ). Tyto fotografie jsou pro nás důležité, abychom začali reklamační řízení s přepravní společností,
  5. Do emailu nám vzpomeňte číslo objednávky a všechny informace, které budete pokládat za důležité, a které nám mohou pomoci k zahájení reklamačního řízení s přepravcem,
  6. Email je třeba odeslat na emailovou adresu reklamacie@dublez.com.

Po obdržení fotografií poškozeného kusu si můžeme nárokovat při reklamaci svoz poškozeného kusu zpět k nám do sídla společnosti. Svoz si zajišťujeme my, předem se s Vámi dohodneme na datu a adrese svozu. Svoz zásilky při reklamačním řízení hradíme my.

2. Reklamace zboží (jiný důvod)

V případě, že jste obdrželi objednávku, která přišla nepoškozená, ale zjistili jste, že v ní něco chybí (příslušenství nebo zboží), poprosíme napsat nám email s problémem na reklamacie@dublez.com . Před tím, než nám napišete email, poprosíme Vás prohledat kompletně obalový materiál a bublinkovou fólii, zda se tam chybějící věc nenachází. Pokud jste si neni jist, jaké příslušenství má obsahovat daný produkt, na produktové stránce jakéhokoliv produktu u nás na eshopu je napsán i obsah příslušenství v závislosti na druhu a velikosti výrobku.

3. Odstoupení od smlouvy

Někdy nastane situace, kdy zákazník zjistí, že daný výrobek nakonec nepotřebuje, nesedí mu velikostně a pod. Zákazník má právo v tomto případě žádat buď o výměnu zboží (více informací v bodě č. 4) nebo odstoupit od smlouvy. Nabízíme pro vás jednoduchý a podrobný návod, jak postupovat, pokud jste se rozhodli odstoupit od smlouvy. Odstoupit od smlouvy je možné do 14 dnů od převzetí zboží.

Postup:

  • Při odstoupení od smlouvy je třeba objednávku vrátit se všemi součástmi.
    • Nelze odstoupit od smlouvy, pokud se jedná o výrobek na míru. Pod výrobkem na míru se rozumí takový výrobek, který by dále nemohl být prodejný, protože nese prvky, které ho činí jedinečným (například vlastní text) nebo nastaly u výrobku takové modifikace, které jej odlišují od standardního produktu v nabídce (například nestandardní dekor vybrán z naší nabídky dekorů, který není u výrobku nabídnut).
  • Je třeba nám v elektronické podobě nebo papírové formě odeslat vyplněný formulář "Odstoupení od smlouvy", které si můžete stáhnout ZDE. Tento formulář jste také obdrželi v emailu, když jste nám odeslali objednávku. Je třeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou *, jinak je dokument neplatný.
  • Následně je třeba výrobek zaslat k nám. Náklady spojené s dopravou za účelem odstoupení od smlouvy nese zákazník. Nabízíme 2 možnosti:
    • Buď zákazník odešle zboží na vlastní náklady libovolným přepravcem k nám. V případě, že zákazník chce odeslat na vlastní náklady zboží k nám, je třeba jej odeslat přímo na naši adresu (Více informací o adrese v bodě č. 5).
    • nebo zajistíme svoz zboží my. V případě našeho svozu budou přepravní náklady zákazníkovi odečteny od částky, která bude zákazníkovi vracet. Pokud se zákazník rozhodne využít náš svoz, kurýr si vyzvedne zboží přímo u Vás. V tomto případě je nás třeba předem infomujeme, abychom svoz zajistili. V případě, že zákazník chce odeslat na vlastní náklady zboží k nám, je třeba jej odeslat přímo na naši adresu (Více informací o adrese v bodě č. 5).
  • Zboží odesláno na dobírku; odesláno na jinou adresu; nebo na adresu pošty převzatý nebude.

Pokud se po přijetí zboží a jeho překontrolování nevyskytnou žádné komplikace, do 30 dnů od přijetí zboží vrátíme peníze na bankovní účet, který byl zapsán v dokumentu o odstoupení od smlouvy.

4. Výměna zboží

Nabízíme možnost výměnu zboží. Výměna zboží je možná, pokud jste zjistili, že Vám nesedí rozměr nebo dekor výrobku nebo máte na to jiný důvod. V případě výměny zboží je nám třeba napsat požadavek na reklamacie@dublez.com, kde dořešíme všechny detaily ohledně výměny zboží. Původní zboží nám bude třeba vrátit zpět. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník. Zboží je nám možné vrátit do sídla společnosti (více informací v bodě č. 5) nebo víme zboží vyzvednout my přímo u Vás (více informací v bodě č. 6).

5. Adresa pro vrácení / výměnu zboží

V případě, že jste se rozhodli dopravit výrobek na základě výměny zboží nebo odstoupení od smlouvy vy, je třeba nám zboží zabalit bezpečně zpět do kartonu. Při výměně zboží nebo odstoupení od smlouvy hradí přepravní náklady na vrácení zboží spotřebitel. Pokud bude zboží odesláno na dobírku, nebude převzaté.

Adresa pro vrácení zboží:

  • Niklová 2190, 926 01, Sereď, Slovensko
  • Email: obchod@dublez.com, Tel. číslo: + 421 940 604 361

6. Ceník svozu

V případě, že si klient zvolí naši službu "Svoz zásilky", bude mu částka za službu vyfakturováno. V případě odstoupení od smlouvy bude automaticky cena svozu odečtena a klientovi se vrátí na bankovní účet částka ponížená o tuto cenu služby -> [Částka vrácena na účet = Částka objednávky - cena svozu]. V případě výměny zboží bude částka služby "Svoz zásilky" vyúčtována zvlášť jako další položka.

Svoz zásilky zajišťuje kurýrní přepravní společnost, která vyzvedne balík přímo z adresy. Svoz zásilky vždy s Vámi předem dohodneme. Po dohodnutí místa a data svozu Vás následně v daný den bude kurýr informovat.

Ceník služby "Svoz zásilky" platný pro území České republiky

Hmotnost balíku
Cena za svoz
0-30 kg310 Kč

Nenašli jste odpověď na svojí otázku?

Pokud jste nenašli odpověď na svou otázku, stále nás můžete kontaktovat prostřednictvím emailu nebo telefonu. Náš tým se bude snažit být vždy nápomocný.

Zákaznická podpora

Rádi Vám pomůžeme zodpovědět jakékoliv dotazy. Jsme pro Vás k dispozici během pracovních dní od 9:00-17:00.

Tel. číslo: +421 940 604 361

Pošlete nám zprávu

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu. Obvykle odpovíme do 24 hod. v rámci pracovních dnů.

Email: dublez@dublez.com