Menu
Your Cart

Často kladené otázky

Pokud máte naše výrobky, bez problémů je povrch možné vysávat, utírat prachovkou, připadne otřít jemně vlhkým hadříkem. Mokrý hadr nedoporučujeme použít.
Ano, naše výrobky bezpečně balíme tak, aby v pořádku dorazily k vám. Většina výrobků se nachází v ochranné šabloně a všechny výrobky jsou ještě vloženy do bublinkové fólie. Dodávány jsou v pevném kartonu z 5-vrstvé lepenky.
Pokud je váš výrobek určený na stěnu, existuje několik způsobů, jakým ho bezpečně a spolehlivě umístíte na stěnu. Při malých rozměrech je v závislosti na výrobku dodána lepící guma nebo předem nalepená pěnová páska na výrobku (v popisu výrobku je příslušenství vždy konkretizováno). Při větších rozměrech (většinou nad 50 cm) nelze umístit výrobek na stěnu lepicí gumou nebo páskou vzhledem k vyšší hmnotnosť. Tehdy doporučujeme zavěsit výrobek na hřebíček. Je zde ještě možnost použít montážní lepidlo (např. Mamut), ale v tomto případě bude případné odlepení od stěny náročnější a hrozí poškození omítky. Více o způsobech montáži se můžete dočíst ZDE.

Označení dostupnosti "Skladem" znamená, že máme na skladě potřebný materiál na výrobu daného produktu, přičemž dekor nebo velikost není podstatný. Všechny dekory máme skladem. Obecně zařazení objednávky do výroby trvá 1-4 pracovní dny od odeslání objednávky (v extrémně sezónních obdobích jako vánoční sezona do 7 pracovních dnů). V případě urgentní výroby se snažíme zákazníkovi vyhovět, pokud nám dá vědět. Pokud je výrobek označen skladovou dostupností zobrazující počet dní (2-3 dny nebo 5-7 dní), znamená to, že výroba daného výrobku je technologicky náročnější a zpracování objednávky s daným výrobkem může trvat o něco déle.

Pokud máte problém s objednáním zboží, je možné, že jste v některém kroku nákupního procesu udělali chybu. V tomto případě doporučujeme přečíst návod jak nakupovat. Návod je obrázkový stylem "krok za krokem" a zobrazuje nákup jako z mobilu, tak i z počítače.

Jelikož vyrábíme výrobky z dřevěných materiálů, je odpověď diskutabilní. Pokud nebude na výrobek přímo pršet nebo prskat voda, neměl by to být problém. Je ale třeba počítat s měnící se vlhkostí venkovního vzduchu a teploty. Nakolik je dřevo živý materiál, tyto výkyvy mohou způsobit např. mírně prohnutí materiálu. Proto v takovém případě doporučujeme výrobek na stěnu umístit hřebíčkem s malou hlavičkou. Díky hlavičce hřebíčku bude výrobek přitlačen napevno ke stěně a zaručeně najdete jeho stálost. V závislosti na výrobku závisí i počet hřebíčku.

Ano, je možné vyrobit výrobek i v jiném dekoru, který není standardně v nabídce. Paletu dekorů lze nalézt ZDE. Stačí nám uvést v pokladně do poznámky, v jakém typu dekoru byste chtěli výrobek vyrobit. Pokud by byl nějaký problém s daným dekorem, vždy zákazníka telefonicky kontaktujeme. Neúčtujeme žádný poplatek za změnu dekoru, pokud se mění jen typ dekoru (toto neplatí při změně materiálu).

Ano. Naše výrobky je možné vyrobit i ve specifickém rozměru. Napište nám email na sales@dublez.com s požadavkem a obratem Vám odpovíme na něj. Největší rozměry pro výrobek jsou 900x900 mm.

Pokud máte zájem s námi spolupracovat, např. linkbuilding, publikování článků, reklama nebo jste umělec resp. kreativec, který by s námi rád spolupracoval - kontaktujte nás na sales@dublez.com.

Výrobky se vyrábějí speciální technologií vyřezávání světelným paprskem. Dochází tedy ke spálení materiálu. Tento proces způsobuje charakteristickou vůni. Někomu voní, jiným ne. Vůně přibližně do 10 dnů celkem zmizí.
Všechny výrobky pocházejí z naší dílny DUBLEZ a jsou vyrobeny na Slovensku.
Pěnová páska, kterou jste nalepili na zeď, je velmi pevná. Výrobek zaručeně z omítky neodpadne. Pokud byste se po nějakém období rozhodli nápis odlepit, doporučujeme velmi opatrně postupovat. Nejlepší, pokud by se dalo dlouhým ostrým nožíkem nejprve zpoza výrobku odříznout pěnu od stěny a zůstatek, co zůstane na zdi, velmi opatrně odlepit. Jelikož existuje několik druhů omítek, je třeba se přizpůsobit i struktuře a složení té vaší.
Je možné, že většinu našich výrobků obdržíte v ochranné dřevěné šabloně ze stejného materiálu jako výrobek. Ta je přilepena k výrobku papírovou lepicí páskou z druhé strany. Po odlepení papírové pásky výrobek ze šablony jednoduše vyberete. Šablona slouží na bezpečný transport zboží k vám, aby se předešlo poškození výrobku. Šablona je obalový materiál. Šablona není součást výrobku. Poškození šablony nelze uznat jako reklamaci zboží, nakolik je to obalový materiál a slouží pouze k bezpečné doručení zboží.
U dřevěných zápichů (hlavně z překližky) se může barva z ovoce nebo z čokolády vpít do materiálu. Pokud tomu chcete předejít, doporučujeme zapichovací část zabalit do potravinářské průsvitné fólie a tak vložit do dortu. Zaručí to delší životnost a bude jej možné znovu použít.

Název tlačítka v pokladně je povinný a vychází ze zákona o ochraně spotřebitele.

Znění zákona: Povinnost stanovuje zákon 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, § 4, odst. 2.

Prodávající musí obecně zajistit, aby spotřebitel výslovně potvrdil, že byl seznámen s tím, že součástí objednávky je povinnost zaplatit cenu. Pokud je pro odeslání objednávky potřebné kliknutí na tlačítko nebo aktivaci podobné funkce na webovém sídle prodávajícího, dané tlačítko nebo funkce musí být označeny snadno čitelným způsobem slovním spojením "objednávka s povinností platby". Zákon umožňuje i použití jiného slovního spojení, které jednoznačně vyjadřuje skutečnost, že podání objednávky zahrnuje povinnost zaplatit cenu.

Na téměř všech našich výrobcích se nachází i drobné malé logo naší firmy. Logo je malinké, nepatrné a není ho moc vidět. Pokud byste chtěli logo přesto odstranit, abychom ho na výrobek nevygravírovali, je to možné. Služba je zpoplatněna 26 Kč / 1 ks loga. O službě je nás třeba předem informovat, abychom ji přidali do objednávky.

V případě, že Vám nepřišel potvrzovací email při odeslání objednávky nebo Vám nechodí emaily související se změnou objednávky, je možné, že nastal některý z následujících scénářů:

  • Váš email byl přijat do spamu - V tomto případě je třeba zkontrolovat složku "spam" resp. "nevyžádanou poštu". V případě využití Gmail-u a jiných emailových poskytovatelů se může stát, že email vyhodnotí poskytovatel jako spam.
  • Vámi zadaná emailová adresa v objednávce je chybně napsána - Při odesílání objednávky je důležité, aby vyplněná emailová adresa byla platná. V tomto případě doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám změníme email na správný a obdržíte i email s objednávkou.
  • Objednávku jste neodeslali - Pokud nebyla objednávka v pokladně odeslaná tlačítkem sloužícím k odeslání objednávky a nebyli jste po odeslání přesměrováni na děkovnou obrazovku, pravděpodobně se objednávka neodeslala. V tomto případě také doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu.

Nenašli jste odpověď na svojí otázku?

Pokud jste nenašli odpověď na svou otázku, stále nás můžete kontaktovat prostřednictvím emailu nebo telefonu. Náš tým se bude snažit být vždy nápomocný.

Zákaznická podpora

Rádi Vám pomůžeme zodpovědět jakékoliv dotazy. Jsme pro Vás k dispozici během pracovních dní od 9:00-17:00.

Tel. číslo: +421 940 604 361

Pošlete nám zprávu

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu. Obvykle odpovíme do 24 hod. v rámci pracovních dnů.

Email: dublez@dublez.com

Často kladené otázky